Stránky

sobota 23. februára 2013

Začiatok

Tak teda ahojte :) asi veľmi otrepaný začiatok že?? Ja viem, len som nevedela nájsť slová na uvítanie.
Moje meno je Dominika a k nápadu založiť si blog ma priviedla moja veľmi dobrá kamoška a zároveň spolužiačka Betty, ktorá je už skúsená pisárka blogov (raz bude slávna to vám garantujem :D) Neviem prečo, ale zapáčila sa mi idea písať blog o mne a o móde. Chodím na strednú školu s umeleckým zameraním. Počuli ste už niekto o Spojenej škole tokajíckej v Bratislave?? Ak nie, tak hneď google a čítať :)
Som na odbore styling a marketing, takže k móde mám veľmi blízko.A ak sa mám priznať na základke som k nej blízko nemala. Aj vás v tom období popadla nejaká mánia emo, punk, metal alebo niečo iné?? Nebola som toho výnimkou. Ale nebojte sa, už sa nepripájam k takýmto skupinkám :) pridám aj obrázok aká je to zmena po pár rokoch :D
 Som úplne normálna 17 ročná baba z Bratislavy ktorá má v okolí super ľudí, rodinu, priatela a psa :D Aj keď sa nájdu dni čo sa trápim kôli chorej babke, hádke s niekým alebo dokonca preplačem jeden pár topánok tak som veselá dušička :) Mám pocit že som sa na začiatok veľmi rozpísala aj keď je pol 12 v noci tak ma spánok nechytá, ale aj tak, dnes končím. Tak sa majte dobre  Čavte 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára