Stránky

sobota 27. apríla 2013

Čo nosím denne v kozmetickej taštičke

Ahojte :)
Dnes ma tak pri pohľade do mojej kozmetickej taštičky ktorú mám neustále pri sebe, som zistila že tam mám toho hodne. Okrem paličiek do uší, ktoré používam pri maľovaní. Zicherky, gumičky a sponky sú tiež súčasťou taštičky. Tak sa s vami podelím o ďalšie vecičky v nej.


Takže začneme postupne:


MAKE UP - toto je penový make up od Maybelline New York
                     - veľmi ľahký na pleť 
                     - možno som čudná, ale dovtedy kým mi prídu štetce na make up, púder, atď. zapáčilo sa                                    
                       mi ho nanášať s púdrenkou :)


            Ďalej tu máme PÚDER - tento púder mám z Avonu za 5,99 €, používam ho už asi 2 rok a som       
                                                          neskutočne spokojná
                                                       - púder má dva odtiene svetlý a tento čo mám ja (ževraj sa prispôsobí 
                                                          pleti)

Po 3. tu mám KOREKTOR - pravdu povediac veľmi ho nepoužívam, iba ak mám kruhy pod očami a 
                                                    som že fakt nevyspatá
                                                  - mám ho tiež z Avonu tuším za 3,99 €

Nesmie chýbať LÍCENKA - používam ju už rok ale stále žije :)
                                                 - neviem odkiaľ je pretože som ju dostala
                                                 - nanášam si ju so štetcom z Avonu (štetec aj s lícenkou)

ŠPIRÁLKA - recenzia v predchádzajúcom článku

Toto je neodmysliteľná časť "VAJÍČKO" - určite poznáte vajíčko z Oriflameu za 5, 00 €
                                                                              ale v akcii za 2,50 €
                                                                           - ja ho používam na všetko : popraskané pery, suchý nos 
                                                                             po nádche, balzam a zistila som že pomáha aj na   
                                                                             vyrážky a jazvy

Tmavo hnedá OBOČENKA - tiež z Avonu za 2,99 €

Už menej používaná tekutá LINKA - mám ju od Essence, tuším za 5 €
                                                                 - poslednú dobu si nedávam linku , ale len špirálu tak preto ju 
                                                                   menej používam

Každá žena by mala mať po ruke RÚŽ akej koľvek farby - ja mám červený z Avonu odtieň red 2000
                                                                                                       - často ho nemám na puse ale nikdy nevieš  
                                                                                                          kedy sa zíde


 A ako posledné máme sklenený PILNÍK a PINZETU.

A čo nosíte vy???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára