Stránky

pondelok 22. apríla 2013

Pohodová nedeľa vol. 2

Určite ste aj vy zažili, že si plánujete celý deň a zrazu sa ocitnete úplne niekde inde. Mne sa to stalo práve včera. Myslela že pôjdem do Centralu na pokračovanie fashion show, ale nakoniec bola zmena plánu a ocitla som sa Železnej studničke. Tento víkend tam bola kcia spojená s dňom zeme a Bratislava pre všetkých. Môj priateľ tam mal asistenciu s dobrovoľnými hasičmi s Ružinova. Tak som ich zbehla pozrieť a zobrala som si aj môj milovaný foťáčik. Fotiek je cez 200 ale veľa ich nevyšlo (ešte som začiatočníčka a pracuje sa na tom HEHE). Pár ich sem hodím, že čo na ne poviete :)
Chcem poďakovať kamarátovi Mišovi, ktorý mi pofotil moje ručne pripevnené "vybíjance" na riflovú košeľu. Chcela som ju osviežiť, pretože už bola fádna, tak som to vymyslela takto.
A ešte za fotky v potôčiku do ktorého som stúpila a po 5 minútach mi skoro odmrzli nohy :D
Ale sú v pohode a ja zatiaľ tiež.
Tak si užite foto a keď sa niečo bude páčiť alebo nie, kľudne napíšte :)

 Nie neflákala som sa :)

 S Mišom :)





                                             Detí a detí :)






                     Áno priznávam sa . Kúsavam si pery :D




 Už je to tu!!!! Studená voda...

     Pridám iba 2 fotky so zlatúchom lebo nechce byť zverejnený :D



                     Áno bývam aj trošku čudná :)

       Boli ste niekedy na železnej studničke??  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára