Stránky

streda 15. mája 2013

Outfit´s Today # 2

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla obliecť sa v elegantno - športovom štýle. Ako tričko som zvolila jednoduché čierne s dlhými rukávmi. (ním sa nič nepokazí ) hihi :)
Nohavice boli dnes rýchly a jednoznačný výber. Mierne háremové nohavice, dole úzke ako legíny a v predu nazberkané. Ušité sú z veľmi jemného materiálu, niečo ako semiš.
Ako obuv som zvolila vyvýšené čierne balerínky a klasika " školská " kabelka. Ale, nafotila som pre vás outfit aj s malou elegantnou kabelkou + s doplnkami a bez aby ste mali čo porovnávať.
Viem niesom najchudšia tak to sa snažte prehliadnuť :)
Outfit by som zvolila do mesta aj na dlhé nákupy, alebo ako ja do školy :)









Páči sa vám outfit?? Zmenili by ste niečo??

2 komentáre:


  1. Si prekrásna :)
    Kilá sú len kilá ;)
    Outfit je super hlavne kvôli pohodlnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem ;-) no na leto by som chcela kilečká dole, tak dufam ze to pôjde ;-) a ešte raz ďakujen

      Odstrániť