Stránky

piatok 24. mája 2013

Recenzia ESSENCE Make - up

Včera som si narýchlo zbehla do obchodného centra "My" ( bývalé Tesco na Kamennom námestí ). Uvažovala som nad podkladom na make up, ale v tom som zbadala zmatňujúci make up od značky Essence. Váhala som, ale nakoniec vyhral make up. Povedala som si že vyskúšam a uvidím. Veľmi ma prekvapil !! Je úžastný :) Moja pleť je typu: zmiešaná. Takže sa mi tvorí to tzv. Téčko. Mastí sa mi čelo a nos. Ale tento make up to zmenil. Je penový a veľmi dobre sa nanáša ( štetcom ). Mám ho už celý deň a lesku na tvári minimum. Naozaj odporúčam dievčatám tento make up všetkými desiatimi :D hehe
Jediné mínus považujem jeho veľkosť. Je to malá nádobka takže uvidíme koľko vydrží :)










čo naňh hovoríte?? Kúpili by ste si ho?? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára