Stránky

utorok 28. mája 2013

Ročníková práca no. 1

Ahojte :)
Dlhšie som neprispela, pretože tento týždeň absolútne nič nestíham. Ale dnes vám to vynahradím. Do konca týždňa máme ročníkové záverečné práce a ja vám chcem predstaviť našu hlavnú tému.
BLÚZKA. Áno mali sme pol roka na to, aby sme ušili blúzky akéhokoľvek strihu. A cez tento posledný týždeň sme ju mali dostylovať alebo k nej vyrobiť doplnok. + urobiť katalóg.
Takže podľa mňa sme dosť šikovné a ja som na nás hrdá :D
Nechajte sa prekvapiť aký materiál som si zvolila na šitie :)
(PS: Prinášam len polovicu blúzok našej triedy, pretože sme na 2 skupiny a fotky druhej skupiny nemám :) )









Teraz prídu na rad moje spolužiačky, ktoré stylovali na modelky alebo seba :)

 Styling: Katarína Kvasňovská a jej modelka


 Styling: Mirka Osuská


 Styling: Laura Polaščinová


 Styling: Sabrina Mičulíková


 Styling: Petra Pribulová


 Styling: Laura Novotná a jej modelka


 Styling: Christine Sylla a modelka Mirka


 Styling: Miška Psotná a modelka Laura




 Styling: Nina Novotová





 Styling: Simona Barátová a jej modelka


Styling: Paťka Jánošíková

Čo na ne hovoríte??? Páčia sa vám??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára