Stránky

nedeľa 19. mája 2013

Súťažná sobota

Ahojte :)
Niektorý trávite víkend doma pri upratovaní, rozbitý na kašu po piatku alebo športovaním.
Ja som si sobotu prežila na súťažiach. Hneď z rána som bola s dievčatamai s Caramelitos na tanečnej súťaži. Jednalo sa o finále súťaže Pohyb bez bariér. V minulom kole vyhrali 1. 2.  a aj 3. miesto. tak si to prišli obhájiť. Tento raz sa nám podarilo vyhrať 2. a 3. miesto.
2. bolo za Tahity a 3. za Indiu :)
Som na ne veľmi pyšná lebo tvrdo na tom makali a myslím si že na Celoslovenskom kole je to fakt PEKA :)
http://www.caramelitos.sk/
 Tento raz boli medaile  :)

A mňa si na súťaži organizátori označkovali ako trénerku :)


Ale to nieje všetko! Hneď ako skončila táto súťaž, prišli pre mňa páni hasiči a hor sa na ďalšiu súťaž.
Išlo sa do Lábu. Tým že chlapci boli aj ráno na súťaži v Podunajských Biskupicach a stal sa tam úraz, práve môjmu priateľovi, tak sa išlo ako zmiešané družstvo (baby aj chalani v 1 družstve ).
Síce sme 4. ale mali sme babu ktorá bola 1. krát na súťaži takže aj na tie časy je to 4. miesto super :) NIE??
Pridám vám sem aj z tejto súťaže pár foto.
 Naši chlapci :)
 Ja :)







á ja :D
Dali by ste sa na takýto šport?? Báli by ste sa??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára