Stránky

nedeľa 5. mája 2013

Tutorial # 1

Ahojte :)
Dnes ako som si chcela začať lakovať nechty, napadlo ma že vám spravím môj úplne prvý tutoriál.
Práve o lakovaní nechtov. Tak to určite nebude na 1*.
Inšpirácia : Pozerala som medzitým časopis a bola tam taká tá bublinka pri rozprávaní v komixsoch tak som sa rozhodla že sa k nej pokúsim priblížiť pri lakovaní.
Tak tu máte :

1.
Ako prvé si dáte podkladový lak.

2.
Po druhé som si na všetkých nechtoch okrem prsteníka urobila ružovú francúzsku manikúru.
Na prsteníku som si nalakovala celý necht na ružovo.

3.
Po tretie som francúzsku manikúru olemovala bielym lakom. Ja mám špeciálne ozdobné laky, takže to je hračka :)


4.
Po štvrté som na prsteníku spravila tú napodobeninu komixovej bublinky :)

5.
5.
Ako posledný krok bol, vyplnenie bublinky bielym ozdobným lakom, aby to vyzeralo vierohodne :D


Á HOTOVO!!



No čo páči sa??  Vydaril sa prvý tutoriál ??? Spravím ďalší?? Ďakujem môjmu priateľovi, ktorý fotil lebo sama by som to nezvládla :)
Majte sa krásne :) Dobrú noc 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára