Stránky

pondelok 13. mája 2013

Tutorial # 2

A máme tu ďalší tutoriál. Zas a znova s lakovaním nechtov.
Aj vám sa stáva že sa vám páči nejaký vzor či látka. Tak žiadny problém. Jednoducho si ho tam nalepte alebo odtlačte. Ja som zvolila lepenie čipkoviny. Práve som v škole došila čipkovú blúzku tak mi ostali zbytky látky.
Táááák pripravené ideme na to.!!
Budete potrebovať: -podkladový lak pod čipku (hocijakej farby)
                                    -látku, čipku,...
                                    -bezfarebný lak


 1. začneme podkladovým lakom 1. vrstvou, tú necháme zaschnúť.




 2. hneď ako začneme z 2. vrstvou tak hneď po nanesení priložíme a pritlačíme kúsok čipky. Po zaschnutí prelakujeme priesvitným lakom a obstriháme zbytky čipky.



Konečný výsledok je dosť zaujímavý. Ja som to robila prvý krát, tak možno sa vyskytnú chybičky krásy.

Prajem príjemnú zábavu pri lakovaní. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára