Stránky

utorok 16. júla 2013

Loves of the months

Ták a máme tu new post. Tento raz vám chcem predstaviť novinky v mojom šatníku alebo kozmetickej taštičke za mesiace jún a júl. Aj keď júl je ešte len v plnom prúde, tak už tu mám zopár kúskov :)

Začneme asi naj úlovkom. :)
BALERÍNY.


Áno asi ich má už polka sveta, ale ja som sa dostala k nim až teraz. Kúpila som ich v meste jednom malom obchodíku za 15 €.


Spolu s nimi som si kúpila aj kabelku :D Tá ma stála 25 €.


Ďalší úlovok ale nie z obchodu ale z maminej skrine je tento ruksačik á la kabelka :D


Spodné prádlo. Na leto treba krásne jemné farby. V exlusive v meste ma vyšli dokopy cca 20 € :)

Ďalšia kabelka zo skrine :D Je zvláštne ako sa doba vracia že ??


Ako posledný bude BB cream od Avonu, ale o ňom už v ďalšom článku :)

Bežte sa prehrabať mamám a babkám v skrini, možno niečo nájdete :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára