Stránky

štvrtok 19. septembra 2013

Hra farieb

Ahojte :)
Už ako ste si všimli chytila som mániu líčenia. Tento raz to ale nebudú 2 farby ale viacej.


Na ľavé oko som použila: 1. žltý tieň na celé viečko
                                               2. do kútika som dala tyrkysový tieň
                                               3. pokračovala som modrým tieňom
                                               4. a nakoniec hnedo - čierny
Klasická linka a špirála :)

Na pravé oko som naniesla ružový tieň, linkou som si urobila obrisy vzoru a paličkou do uší vyplnila obrisy zeleným tieňom ááááááá nakoniec dala ako spodnú linku zelený tieň :)





Pery som nafarbila rovnakými tieňmi :)

A čo vy, už ste skúšali niekedy takéto líčenie?? Ak áno, tak aké??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára