Stránky

pondelok 7. októbra 2013

Rúž, rúž, rúž....

Ahojte :)
Konečne som zdravá a venujem sa hlavne škole. Práve preto sem nepridávam tak často články. Nemám ani čas fotiť outfity. Pomaličky ráno idem do školy po tme a domov sa vraciam po tme, pretože mám aj tréningy a medzi tým to nestíham fotiť :) Dnes mám pre vás pripravené rúže.
Nie som rúžový tip ale nejaké treba mať v kozmetickom kufríku.


1. RÚŽ
Je to vzorka od Avonu. Došlo mi ich viacej, ale práve tento mi sadol najviac. Je to novinka z radu rúžov. Je naozaj dobre pigmentovaný a vydrží veľmi dlho na perách. Plánujem si ho objednať aj s inými farbami.

2. RÚŽ
Ďalší z rady Avon. Na blogu ste ho už mali možnosť vidieť. Potrebovala som nejaký červený, tak práve tento. Je veľmi dobre pigmentovaný, ale pri červenom rúži si musíte dávať pozor, aby nezasahoval mimo pier alebo na zuby.

3. RÚŽ
Mám ho dlhšie a je z Oriflameu. Je veľmi svetlý a vydrží na puse tak max. 20 min. Veľmi ho nepoužívam, ale keď mám náladu na niečo svetlé siahnem aspoň po ňom :)

4. RÚŽ
Tento rúž je od Essence a mám ho kvôli vystúpeniam. Preto je už taký vypatlaný :D

5. RÚŽ
Mám od strýka. Je to Versace rúž. Nie je to moja farba a ani ho veľmi často nepoužívam. Aaj keď si niekto povie však je to značka, mne nejde o značku. Samozrejme nenapatlem si na pery čínsky rúž :D Ale stačia mi tie od Avonu, Essence,...




Máte nejakú obľúbenú značku rúžov? Alebo farbu?

2 komentáre:

  1. Nemám pblúbenú značku ale milujem červené rúže. :) Velmi vydarený príspevok. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem :-) a pozriem si aj tvoj blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť