Stránky

nedeľa 8. decembra 2013

Time, time, time....

Keby sa tak deň dal nafúknuť.
Ahojte :) Po dlhej dobe som sa dostala aj na internet. Okrem toho že facebook mám zapnutý 24hodín denne, tak na blog a iné veci nemám ani hodinu času.

Outfity aj keby som chcela fotiť tak nemám kedy, ráno pomaly ešte po tme do školy a zo školy to isté. Tak isto to mám aj s inými vecami, ktoré by som Vám rada nafotila. Či už nové veci november, líčenie, recenzie...

Od pondelka do piatku chodím domov o 9 z tréningov a zaspím ako bábo a  je nedeľa a piatok aj sobotu robím. Jediný deň kedy mám možnosť sa dostať k počítaču je nedeľa a to som niekedy taká unavená že preležím celý deň. Tak sa namňa nehnevajte. :) Posnažím sa pridávať príspevky častejšie   alebo ich napíšem pár naraz :) Nebojte sa začnú prázdniny a príspevky budú cobi dup :D

Tak sa zatiaľ majte a poslúchajte :*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára