Stránky

pondelok 27. januára 2014

Black Winter

Ahojte :) Dostala som sa za počítač a samozrejme nemám čas nič fotiť, tak aspoň som si pre Vás narýchlo pripravila zimný outfit cez polyvore.
Prepáčte že sa Vám nevenujem ale dúfam že sa to čoskoro zmení.
Tento pomerne čierny outfit nie je výstredný a je doslova všedný. Áno je nositeľný! Klobúčik sa samozrejme dá nosiť aj v zime, ale máloktorí sa odvážia si ho vziať, pretože je to jeden s pomerne výrazných doplnkov. Aj ja sama hľadám nejaký ,čo by mi pasoval a do ktorého by som sa na prvý pohľad zaľúbila......

Black Winter

Veľmi dobre viete, že rada kombinujem veci s čiernou. Tá sa dá skombinovať naozaj s hoc čím. Takže keď už nám napadol aj tu v Ba sneh, tak som si pre vás pripravila niečo zimné.

A ako prežívate zimu vy?? Tešili ste sa s prvého snehu??


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára