Stránky

streda 29. januára 2014

School project/ Doll

Ahojte :) Tak čo, už len 2 dni a máme tu predĺžený víkend :D
Ja som si na Vás urobila chvíľku času. Dnes sme mali opäť DOD na škole. Nie je veľká sranda tam stráviť do 16:00 a naozaj nezávidím ľudom, čo majú tak dlho školu.
Ale naspäť k škole. Prednedávnom sme mali na styling  ušiť, vypchať a obliecť látkovú bábiku. A samozrejme ako je známe že na DOD fotíme, tak ja som si vybrala fotenie práve s mojou bábikou. Možno Vás prekvapí ale nie je oblečená ako z módneho katalógu, práve naopak urobila som z nej tanečnicu. Cumbiovú tanečnicu. A ja som sa mala obliecť práve podľa nej. Nezobrala som to úplne vážne, ale za srandu to stálo.:D  Tak si pozrite fotky (hodím vám sem fotky aj s Betty a aj s mojou ďalšou spolužiačkou Laurou) :)














Mimochodom ten svetrík čo má Betka je môj a košeľa čo mám ja, je Betkyna. Proste Betka sa nechcela vzdať môjho svetra :D

Tak čo hovoríte na fotky?? Páčia alebo nie?? Mne sa najviac páči posledná s Betul :)

2 komentáre:

  1. Ten druhý outtfit s džínovou bundou je super!
    Krásný den,
    Audrey&Pearl

    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť